Frågor & svar

Hur lång är en hyresperiod?

Normalt sett räknar vi en dag innan och en dag efter. Infaller detta på en

helg hämtar man på fredag och lämnar åter på måndag. Annars efter överenskommelse.

    

Ingår transport i priset?

Nej ,transporten ingår inte, priset varierar beroende på avstånd, vilken mängd och 

antalet arbetstimmar. 

​

Behöver man tvätta linnet?

Nej, tvätt av dukar och servetter ingår.

​

Finns det ett minimum för hur mycket man behöver hyra?

Nej, ni får hyra precis det ni behöver.

​

Behöver man diska innan man lämnar tillbaka?

Nej, det räcker med att skrapa av det värsta från tallrikarna samt tömma glasen.

​

Vad händer om något går sönder?

Om något går sönder är det kunden som står för kostnaden.

Ersättningen grundar sig på vad det kostar att köpa likvärdigt.

​

Hur är porslin och glas packade?

Glasen står i backar med ett fack för varje glas och tallrikarna står i kassetter.

     

Vilka regler gäller vid uthyrning av hyrgods?

Läs under denna rubriken: hyresvillkor.

 

Hur lång tid i förväg måste man beställa?

Vanligtvis räcker en vecka innan det aktuella hyresdatumet men gärna så tidigt som möjligt

för att försäkra er om att allt finns hemma.

​

​

Trestads Festservice

Tösslanda 207 

463 94 Lilla Edet

070-768 58 27

RING OSS!

OM OSS

VÅRA PRODUKTER

KONTAKT